Autor |
Wiadomość |
approx |
Wysłany: Pon 23:46, 02 Cze 2008 Temat postu: |
|
aha .. to neiwiedziałem -_- |
|
|
FreeQ |
Wysłany: Pon 21:04, 02 Cze 2008 Temat postu: |
|
looool to nie są czity:/ fenix ma jakieś tam czity chyba ale to był multi skript pack a to nie czity.... a poza tym teraz mam Xvaka i wszystko jest dozwolone w lidze:] |
|
|
approx |
Wysłany: Sob 20:58, 31 Maj 2008 Temat postu: |
|
u lepiej to usun nie muzyke ale to sa czity w niektroych przypadkch fenix to czit:P |
|
|
FreeQ |
Wysłany: Sob 17:07, 31 Maj 2008 Temat postu: |
|
Ja miałem kiedyś fajny pach skonstruowany przez Fenixa:] nie znacie raczej:P i były tam podmienione modele, skrypty, celniczek od awp i takie tam:] Teraz mam pacha Xvaka i nie mam popodmienianych modeli i mam rozbudowane obcje po naciśnięci "h" fajną muze przy starcie, odtwarzacz muzyki podczas gry i wiele wiele innych obcji:) Bardzo polecam^^ fajne cacko:P |
|
|
approx |
Wysłany: Śro 16:52, 28 Maj 2008 Temat postu: |
|
hmm loczek nienabijaj w ten spobo postow; P |
|
|
loczek012 |
Wysłany: Śro 16:03, 28 Maj 2008 Temat postu: |
|
nie wiem ocb ale dziwn to jest trioche hehe |
|
|
approx |
Wysłany: Wto 18:48, 27 Maj 2008 Temat postu: |
|
tak to prawada ale nieobowiezuje to cs 1.6 i cz maja takie same piksele -_- |
|
|
Mirage |
Wysłany: Wto 12:47, 27 Maj 2008 Temat postu: Modele Postaci |
|
Dużo osób instaluje sobie nieoryginalne modele postaci w CS. Ja też tak kiedyś miałem. Teraz jestem temu całkowicie przeciwny. Może i wyglądają one ładniej, ale mają jedna i bardzo poważną wadę. Nie są dopasowane do obszaru w którym jest tak na prawdę postać. Wiem że dużo osób teraz nie wie o co mi chodzi więc wytłumaczę. W CSie jest ustalony obszar pikseli na każdą postać. Jednak jest to niewidoczne. Dlatego są też modele postaci, które powinny dokładnie pokrywać ten obszar. Oryginalne modele tak właśnie robią. Jak walisz w heada to trafiasz w heada a nie obok. Natomiast podmienione modele zawsze mają pewne różnice w kształcie postaci. Może są one małe ale jednak są. Te modele nie pokrywają dokładnie obszaru pikseli przeznaczonego dla postaci. Miałem raz taką sytuację na tych modelach, że koleś siedział w tunelu na DD1, a ja stałem dokładnie nad nim i wycelowałem mu idealnie heada. Gdy strzeliłem okazało się że kulka go nawet nie trafiła. Dlaczego? Bo model był źle dopasowany i nie pokrywał się idealnie z postacią. To spowodowało że tak na prawdę nie waliłem wtedy w heada tylko obok. Od tej pory gram tylko na oryginalnych modelach |
|
|